Barion Pixel
06 30 410 1517 [email protected]
0 Termék

Általános szerződési feltételek

A jelen Általános Szerződési Feltételek – a továbbiakban: „ÁSZF” – Cziffra Gábor e.v.– a továbbiakban: „Szolgáltató” – által a https://kockastory.hu honlapon keresztül nyújtott szolgáltatás – a továbbiakban: „Szolgáltatás” – igénybevételének feltételeit szabályozza.

A létrejött szerződés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény 5. és 6. §-ában foglaltak az irányadóak. Az elektronikus úton létrejött szerződés írásbeli szerződésnek minősül, melyet iktatunk, és rendelési azonosítóval látunk el, így az utólag hozzáférhető és megtekinthető, továbbá semmilyen magatartási kódex rendelkezéseinek nem vetjük alá magunkat.

1. Általános tudnivalók

Cziffra Gábor e.v. által üzemeltetett www.kockastory.hu webáruházban (továbbiakban „Webáruház”) történő rendeléssel a vásárló kijelenti, hogy megértette és elfogadja jelen szerződési feltételeket.

Jelen szerződés 2022. április 01-től határozatlan ideig érvényes, hatálya a Magyarország területén nyújtott elektronikus kereskedelmi szolgáltatásra terjed ki, mely a Szolgáltató által üzemeltetett webáruházon keresztül történik.

2. Az eladó adatai

Név: Cziffra Gábor e.v.

Székhely: 7200 Dombóvár, Pannónia út 37. (nem átvevőhely)

Adószám: 60520944-1-37

Email cím: [email protected]

3. A Webáruház adatai

A Webáruház a www.kockastory.hu  internetes címen, valamint aloldalain érhető el.

4. A szolgáltatás leírása

A Szolgáltató a www.kockastory.hu weboldalon keresztül értékesít a Vásárlók (továbbiakban „Vásárlók”) részére új és használt LEGO® készleteket.

A termékek megvásárolhatók magánszemélyek és kiskereskedők részére a webáruházon keresztül valamint lehetőséget biztosítunk előzetes egyeztetést követően pesti személyes átvételre.

Ügyfélszolgálatunk elérhetősége: H-P 10.00-16.00

Ügyfélszolgálatunk: +36304101517

5. A megrendelés folyamata és a vásárlás feltételei az interneten keresztül történő megrendelés esetén

A vásárlást regisztrációval és regisztrálás nélkül is végre lehet hajtani. Amennyiben többször kívánsz vásárolni, javasolt a regisztráció, így időt spórolhatsz meg. A regisztrált Vásárló az általa megadott jelszóval és felhasználónévvel tudja megrendelését leadni elektronikus úton.

A Webáruház megtekintésével, a regisztrációval, valamint a vásárlással (illetve ezek bármelyikével) a jelen Általános Szerződési Feltételeknek megfelelően szerződés jön létre a Webáruház és a felhasználó között.

Felhasználó köteles valós adatokat megadni a vásárlás/regisztráció során. Valótlan adatok megadás esetén az elektronikus szerződés semmis.

A megrendelni kívánt mennyiség a darabszám rubrikában adható meg.

A kiválasztott termék mellett található „Kosárba teszem” gombra kattintva helyezhető a megrendelni kívánt áru a kosárba.

A jobb felső vagy jobb alsó sarokban a kosár ikonra kattintva tekinthető meg a kosár tartalma. Ekkor van arra is lehetőség, hogy a kosárba helyezett termékek mennyiségét megváltoztasd, ill. eltávolítsd a kosárból.

A vásárlás befejezésével, ha szeretnéd megrendelni a termék(ek)et, a szállítási mód kiválasztása után a rendszer automatikusan kiszámítja a szállítási díjat, valamint az fizetendő összeget.

A weboldalon feltüntetett szállítási díjaink Magyarország területén belüli szállítás esetén érvényesek.

Ezt követően a lap alján található „Megrendelést elküld” gombra klikkelve fejezheted be a vásárlást. Bejelentkezés után a megrendelések nyomon követésére is van lehetőség. A webáruházba való belépés után a „Megrendelések” gombra kattintva ellenőrizheted a már elküldött megrendeléseid állapotát.

Megrendelésed állapotáról áruházi rendszerünk a megrendelés leadását követően automatikusan értesítést küld e-mailen keresztül. A visszaigazoló levél tartalmazza a megrendeléssel kapcsolatos összes információt.  Ez perceket vagy órákat is késhet a rendszer terhelésétől függően. Bizonyos esetekben előfordulhat, hogy az általunk küldött visszaigazoló email nem érkezik meg hozzád. Ilyen esetben kérjük, hogy vedd fel velünk a kapcsolatot, hiszen a visszaigazolás kézbesítésének hiányát okozhatja egy rosszul megadott e-mail cím, vagy a postafiókodhoz tartozó tárhely telítettsége is vagy akár rendszerhiba. Az automatikus visszaigazoló email nem minősül még szerződésnek. A szerződés akkor jön létre, amikor a Szolgáltató egy újabb email-t küld a rendelés teljesíthetőségéről A rendszer majd további automatikus üzenetet küld a csomag futárnak való átadásról. Ügyfélszolgálatunk a megrendelésről nem értesít telefonon.

Mivel percről-percre változik a raktárkészletünk, előfordulhat, hogy azt látod egy terméknél, hogy raktáron van, azonban mégsem tudjuk elküldeni Neked. Ebben az esetben kollegáink telefonon felveszik veled a kapcsolatot.

Ha a regisztráció során, hiányos, hibás vagy téves adatokat adtál meg, az abból eredő bárminemű kárért, vagy az ebből adódó szállítási késedelemért a felelősség kizárólag Téged terhel. Ilyen esetben nem vagyunk kötelesek a rendelést teljesíteni, ha pedig rosszul megadott adatok miatt sor kerül a kiszállításra, annak költsége Téged terhel.

A felhasználói fiók hozzáférési adataiért (így különösen a jelszó) titokban tartásáért kizárólag Te vagy a felelős, ezért amennyiben tudomást szerzel arról, hogy a regisztráció során megadott jelszavadhoz jogosulatlan harmadik személy hozzájuthatott, köteles vagy azt haladéktalanul megváltoztatni, ha pedig feltételezhető, hogy a harmadik személy a jelszó használatával bármilyen módon visszaél, köteles vagy arról egyidejűleg értesíteni minket.

A regisztrációval vállalod, hogy a regisztráció során megadott személyes adataidat szükség szerint frissíted annak érdekében, hogy azok időszerűek, teljesek és a valóságnak megfelelőek legyenek.

Jogosult vagy a regisztrációd törlését kérni a [email protected] e-mail címre küldött üzenettel. Az üzenet megérkezését követően haladéktalanul gondoskodunk a regisztrációd törléséről. Felhasználói adataid a törlést követően azonnal eltávolításra kerülnek a rendszerből; ez azonban nem érinti a már leadott rendelésekhez kapcsolódó adatok és dokumentumok megőrzését, nem eredményezi ezen adatok törlését.

6. Szállítási információk

A csomagok kiszállítása hétfőtől péntekig, 8-17 óra között történik. Amennyiben a megrendelt árucikk nincs raktárkészleten, kollegáink felveszik Veled a kapcsolatot.

Választható szállítási módok:

  • Személyes átvétel Délpesten, előre egyeztetett időpontban és helyszínen,
  • Magyar Posta házhoz szállítással 49 999 Ft-ig – 2515 Ft
  • Magyar Posta házhoz szállítással 50 000 Ft felett értékbiztosítással – 4190 Ft
  • Magyar Posta postán maradó csomag 49 999 Ft-ig – 2105 Ft
  • Magyar Posta postán maradó csomag 50 000 Ft felett értékbiztosítással – 3780 Ft
  • Foxpost automata – 1200 Ft

Aktuális díjakról tájékozódj a szállítás és átvételi információk menüpontban.

Csomagkövetés: amint átadtuk a futárszolgálatnak a csomagodat, e-mailben elküldjük a Csomagkövetési Számodat, amellyel nyomon követheted merre jár a csomagod. Miután bejelentkeztél a fiókodba, a megrendeléseim menüpont alatt találhatod az aktuális rendelésed csomagkövetés linkjét.

TELJESÍTÉS

A rendelés leadásától a vásárló általi kézhezvételig átlagosan 3-5 munkanap telik el.

Futárral történő kézbesítés esetén:

A kézbesítés munkaidőben, általában 8 és 17 óra között történik, ezért szállítási címként mindenképpen olyan címet adj meg, ahol napközben tartózkodik az, aki átveszi majd a csomagot.

Ha a futár nem talál senkit a megadott címen, értesítést hagy, az ott megadott telefonszámon érdeklődhetsz a diszpécsertől a csomagról. A futár a rákövetkező napon újra megkísérli a kiszállítást. Ha másodszorra is sikertelen a kiszállítás, akkor az árut a futárszolgálat visszahozza telephelyünkre, és a megrendelést töröljük.

A termék futártól való átvételével illetve az átvételt igazoló dokumentum aláírásával a termék mennyiségi és minőségi átvétele megtörténik. Ez annyit jelent, hogy az átvételt követően kizárólag elállási jogoddal élhetsz, ezért a kiszállítást végző személy távozása után utólag mennyiségi és minőségi reklamációt nem áll módunkban elfogadni. Az átvételt igazoló dokumentum aláírásával ugyanis elismered, hogy az átvett csomag mind külsőleg, mind pedig tartalmát illetően megfelel a megrendelésedben foglaltaknak. (nem hiányos a csomag tartalma, nem sérült a csomagolás vagy a termék, az a termék van benne, amit megrendeltél)

Ha az átvétel során sérülést tapasztalsz a terméken vagy a csomagoláson, a sérülésekről, a futártól kérd jegyzőkönyv felvételét. Amennyiben az átvételkor láthatóan sérült a csomagolás vagy a termék, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, illetve cseréjét díjmentesen biztosítjuk. Az átvételt követően észlelt sérülésért felelősséget nem vállalunk.

Alapértelmezett szállítási és számlázási címnek a regisztráció során (ha regisztráltál már nálunk) megadott címedet tekintjük, azonban lehetőséged van az új cím megadására az „Adataim” alatt.

Személyes átvétel:

Webáruházunkban vásárolt termékek esetén személyes átvételre minden csak telefonon történt egyeztetés után van lehetőség. Kérlek vedd figyelembe, hogy boltot, üzletet nem üzemeltetünk, kizárólag csak telefonos egyeztetés alapján áll módunkban személyes találkozó keretében lebonyolítani az adás-vételt.

A személyes átvétel előnye, hogy csak a megrendelt termékek árát kell kifizetned, a számla semmilyen egyéb költséget nem tartalmaz. Szállítási díjat vagy kezelési költséget ebben az esetben természetesen nem számítunk fel.

A vállalkozásunk székhely nem átvételi pont!

7. Fizetési módok

A szállítási módtól függően több fizetési mód közül választhatsz.

A következő fizetési módok közül választhatsz:

– Személyes átvétel esetén, készpénzben vagy azonnali utalás,

– Futárszolgálat útján (Posta, FOXPOST) történő átvétel esetén, Webáruházunkban Barion rendszerben történő bankkártyás fizetéssel vagy bankszámlánkra történő utalással (megjegyzésben a rendelés azonosító feltüntetésével) van lehetőség.

Az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.

Átutalással történő vásárlás esetén a díjbekérő számla megérkezését követően 48 óra áll rendelkezésedre, hogy a díjbekérőn szereplő összeget, megjegyzésben a rendelés azonosítójával, átutald a díjbekérőn szereplő számlaszámunkra. Amennyiben 48 órán belül nem érkezik meg az utalás, az adott termék(ek)et nem áll módunkban tovább fenntartani számodra és a rendelésed automatikusan törlésre kerül.

Utánvétes fizetési mód Webáruházunkban nem elérhető!

8. Termék vételára

A termék vételára minden esetben a termék mellett feltüntetett bruttó ár (vállalkozásunk alanyi adó mentes vállalkozásként működik).

A feltüntetett árak forintban értendők.

Az akciós árak visszavonásig vagy a készlet erejéig érvényesek.

Webáruházunkban elérhető kedvezményes áraink csak online megrendelés esetén érvényesek.

A termékek mellett feltüntetett ár bruttóban értendő.

Nem vállalunk azonban felelősséget a gondosságunk ellenére és/vagy a rendszer hibájából eredően hibásan feltüntetett árért, illetve a nyilvánvalóan téves, a termék közismert nagyságrendű árától jelentősen eltérő, irreális árra (0 Ft). Ilyen esetekben nem vagyunk kötelesek a terméket a weboldalon hibásan feltüntetett áron értékesíteni vásárlóink részére. Hibás ár feltüntetése esetén, azonnal e-mailben tájékoztatjuk a vásárlót arról, hogy a termék mellett feltüntetett ár hibás és felajánljuk neki a termék valós áron történő megvásárlásának lehetőségét. Ilyen esetben a vásárló eldöntheti, hogy megrendeli valós áron a terméket vagy minden hátrányos jogkövetkezmény nélkül lemondja a megrendelést.

A technikai hibákért, elírásokért, hibás árakért felelősséget nem vállalunk. Ilyen esetek előfordulása esetén fenntartjuk a jogot arra, hogy a rendelést töröljük. Ha bármilyen technikai hibát, elírást tapasztal a rendelése során, kérjük jelezd felénk.

9. Adatmódosítás

Amennyiben regisztrált vásárló vagy, bejelentkezés után az „Adatmódosítás” gombra kattintva szükség szerint megváltoztathatod adataidat.

10. Adatbeviteli hibák javítása

A vásárlónak a rendelés bármely szakaszában, a megrendelés elküldéséig bármikor lehetősége van a Webáruház felületén az adatbeviteli hibák javítására.

11. Elfelejtett jelszó

A „Jelszó emlékeztető” gombra kattintva rendszerünk azonnal elküldi üzenetben a korábban megadott e-mail címre a jelszavad.

12. Az elállás joga

A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 Kormányrendelet alapján elállási jog (a termék visszaküldésének joga, visszaküldési garancia) illeti meg a vásárlót internetes vásárlás esetén.

Kormányrendeletnek megfelelően a fogyasztó a termék kézhezvételének napjától számított 14 napon belül indoklás nélkül elállhat.

Írásban történő elállás esetén, amennyiben a fogyasztó nyilatkozatát a határidő lejárta előtt elküldi, azt érvényesítettnek kell tekinteni.

A fogyasztó által kifizetett összeget a www.kockastory.hu legkésőbb az elállást követő 30 napon belül köteles visszatéríteni.

A termék visszaküldésének közvetlen költsége a fogyasztót terheli.

A fogyasztó nem gyakorolhatja elállási jogát a szolgáltatás egészének teljesítését követően, amennyiben a www.kockastory.hu a teljesítést a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg és a fogyasztó tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően a felmondási jogát elveszíti.

A fogyasztó nem gyakorolhatja elállási jogát olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, illetve olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak.

Továbbá nem gyakorolhatja a fogyasztó elállási jogát olyan termék esetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza.

Higiéniai és egészségügyi okokból kontaktlencsét, arcfestéket, műszempillát, parókát és egyéb, a testtel közvetlen érintkezve használandó terméket kizárólag abban az esetben veszünk vissza, amennyiben a termék bizonyíthatóan nem került használatba, tehát a csomagolása, a védőfólia ép és érintetlen.

Kérünk, hogy reklamációdat és megrendeléstől történő elállásod jogát írásban jelezd felénk!

A szerződéskötés nyelve magyar.

13. Jogérvényesítés, panaszkezelés

Amennyiben a Vásárló a megrendelt termékekkel, ill. szolgáltatással kapcsolatban panasszal kíván élni, azt az alábbi elérhetőségen teheti meg:

Email cím: [email protected]

A jelenleg hatályos jogszabályoknak megfelelően, amennyiben a vásárló szóbeli panaszt tesz, azt a Szolgáltató azonnal kivizsgálja, valamint amennyiben a panasz jellege lehetővé teszi, orvosolja azt.

Amennyiben a Vásárló és a Szolgáltató közötti fogyasztói jogvita a tárgyalások során nem rendeződik, a Vásárló az alábbi jogérvényesítési lehetőségekkel élhet:

Panaszát e-mailben jelezheti a [email protected] e-mail címre küldött üzenetben.

A Vásárló panaszt tehet továbbá a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóságnál.

Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság (NFH) elérhetőségei

Cím: 1088 Budapest, József krt. 6.

Levelezési cím: 1428 Budapest, PF: 20.

GPS koordináták: X 19,071 Y 47,496

Központi telefonszám: +36 1 459 4800

Faxszám: +36 1 210 4677

Központi e-mail cím: [email protected]

A Vásárló fordulhat továbbá a Békéltető Testülethez, a fogyasztói jogvita bíróságon kívüli békés rendezése céljából.

Budapesti Békéltető Testület

Cím: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.

Levelezési cím: 1253 Budapest, Pf. 10.

Email cím: [email protected]

0
  • A megrendelés leadásához minimum 2500 Ft-ért kell vásárolnod. A kosarad jelenlegi tartalma: Ft. Megértésedet köszönjük!
0
Kosár
Kosarad üres (minimum rendelési összeg: 2500 Ft)Vásárlás folytatása